|
www.arakhor.fora.pl Oficjalna strona rodziny Arakhor
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crail/eroden
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:21, 21 Kwi 2010 Temat postu: Składanie podania do AraMagii ;) |
|
|
Tu należy składać podania do AraMagii
Imię:
Lat:
Postać:
Profesja:
Umiejętności:
Ja zacznę
Imię:Crail
Lat:21
Postać:Chakran
Profesja:Nikran
Umiejętności: Koło ostrzy (przywołuje metal,do ziem przeciwnik nie może się ruszyć,robi się nad nim,szare koło i wyskakują silnie naostrzone sztylety)
Ukrycie (Robi iluzje do postaci i myśli że on znika,siła ataku jest zwiększona o 20 % jak i krytyczne ciosu zwiekszone o 40 %)
Shen-Ka (Atak bardzo przydatny,rzuca oba sztylety,w przeciwnika robiąc mu ogromne rany, mogą nawet zabić przeciwnika)
Szybkość światła (Jesteś taki szybki,że przeciwnik nie może cię zobaczyć.
Jeżeli go zaatakujesz,możesz go nawet zabić ! Lub zemdleć z szoku.)
Deszcz ostrzy (Przywołujesz burzę ostrzy,ostrze spadające z nieba,kierują się w twoją stronę,pewność przeciwnika że wygra spada do zera,kierujące się w niego sztylety,uderzają go.Przeciwnik umiera,nie ma szans na uniknięcie tego ataku.)
Teraz wasza kolei
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Torik ;*
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Czw 14:16, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Imię;Torik
Lat;15
Postać;Sheker
Profesja;Manen
Umiejętności;
święty atak-podstawowa umiejętność mag otacza przeciwnika światłem a następnie atakuje nim.
Święta prośba-mag modli się z prośbą do bóstwa o pomoc w zamian bóstwo zsyła potężne światło
zatoczone koło-mag skupia światło w okrąg a następnie oślepia nim przeciwnika
wsparcie niebios-mag wykonuje dziwne ruchy a następnie z nieba zsyła deszcz malutkich aniołów
przywołanie anioła- mag przywołuje anioła walczącego ku jego boku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Torik ;* dnia Czw 14:24, 22 Kwi 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darcee
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:59, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Darcee
15
Blaks
Dalks
umiejętności
Deszcz strzal - wyskakuje wysoko z wody, i atakuje tysiącami strzal w przeciwnika.
Zamrozenie - udeza przeciwnika wielkim strumieniem lodowatej wody, która go zamraza.
Znikniecie - rozplywa sie , nie pozostawiajac po sobie sladu.
Duch wodnego orła - wzmacnia element wody i zwikesza celnosci i obraznia.
Szturmowy cios - przywoluje 3 potwory , które udezają przeciwnika z 1 umiejetnosci Dalksa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hiroyuki
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:53, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Imię: Esterelle
Lat: 16
Postać: Sheker
Profesja: Szenen
Umiejętności:
Leczenie grupowe - obszar wokół anielicy spowija delikatna, jasnozielona poświata, przywracając siły życiowe stworzeniom, które znajdą się w jej zasięgu.
Wskrzeszenie - pozwala przywrócić życie poległej istocie.
Błogosławieństwo - zdejmuje złe efekty z danej persony (zatrucie, zamroczenie itd.)
I to tyle Oo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kirtash
Administrator
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się biorą dzieci? O.o
|
Wysłany: Czw 18:04, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Imię: Kirtash
Lat: 15
Postać: Arakher
Profesja: Wojownik
Strach Powoduje paniczny strach przeciwnika, każący mu uciekać gdzie tylko się da, jak najdalej.
Przyzywanie Przywołuje potwora z innego wymiaru, potęga przyzwanego potwora będzie zależna od siły użytej by go przyzwać.
Przyzwanie elementów Przywołuje 4 duchy, ognia, wody, światła i mroku, które latają wokoło postaci miotając zaklęciami swojego elementu.
Niestety duchy nie posiadają własnej mocy, toteż czerpią ją z tego który je przyzwał.
Klątwa Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć: Zamroczenie, osłabienie, spowolnienie, utrata elementów, osłabiona obrona, opętanie.
Bojownik Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć: Przyspieszenie, zwiększenie siły, zwiększenie zręczności, zwiększenie energii, odporność na klątwy, koncentracja, zwiększone morale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil89
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:12, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Imię: Kamil89
Lat:15
Postac:Blaks
Profesja: Leks
Umiejętności się wymyśla czy są gdzieś podane:?:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kamil89 dnia Nie 18:36, 25 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|